nasse nøffen Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 sist gang vi hadde baby i huset var det masse gråt, vugging og byssing,,, men denne gangen er det helt noe annet,, hun kan så visst skrike, men det er kun ved sult eller at hun er trøtt,,,, ( tror aldri hun har hatt vondt i magen ) hun er syv uker, legger henne ca 21, så sover hun til mellom 4-6, så litt pupp og så kan hun sove til 9 ca( i sin egen seng, på eget rom ), da tar jeg henne i vår seng, å da sover hun lett til 12... jeg bruker stå opp sånn 10 , også sover hun en stund til... ( så får jeg masse deilig tid alene ) har pleid å amme henne i søvn, men i går bare la jeg henne ned i sengen hennes våken, for det var noe annet jeg måtte fikse, men når jeg kom tilbake så sov hun gett... he he... tenkte det var en tilfeldighet, men det gikk idag også=) ingen ting jeg gjør som fører til dette da, det vil jeg si til dere som sliter litt,,,, noen babyer er bare mye roligere enn andre,, jeg har hatt en av hver,,, kunne bare drømt om dette sist gang:=) blir bare så imponert av henne.,,,,,,,, lille prinsessa mi...:=) ( følte for å skryte litt av ho se)
Ranveig R Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Det høyrest ut som om jenta di er ein skikkelig drøymebaby ) Holdt nesten på å seie at eg ville gjerne bytte med deg, men så ombestemte eg meg... Håpar det varer då, det høyrest jo (omtrent) himmelsk ut at ho søv så godt om natta! Jenta di har forresten bursdag same dag som lillesøstera mi (men 17 år seinare) )
applsn Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 føler meg like heldig jeg.. har en gutt på 2 uker..legger han rundt 10 på kvelden og da sover han til i 2-3 tiden,gir han mat også sover han til i 7-8 tiden, gir han mat da også står vi opp rundt ellve som regels og da må jeg vekke han av og til..gråter ikke i det hele tatt..sover kjempemasse på dagen også..er bare helt deilig:o) men det kan jo fort snu om, så jeg nyter det så godt jeg kan nå da..
nasse nøffen Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 ja det er helt utrolig... men der er dagen å liksom... hun er så rolig hele tiden.. hatt noen urolige dager... men det er nesten deilig vettu... så man kan merke man har en baby i huset=) kan være skummelt se, kan plutselig få lyst på enda en vettu... fikk skrekken sist gang, så d er åtte år siden nå... men detta er jo bare morro...=) så langt i allfall.... vil selvfølgelig dukke opp ting, men vi slipper slite i denne nyfødtperioden, hvor man som regel er litt usikker i utgangspunktet...... skal huske på å gratulere søsteren din jeg.... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå