Gå til innhold

Plutselig så usikker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal være enig i at den er litt spesiell, men på en positiv måte.

Jeg synes den var utrolig lekker jeg da. :)

Skrevet

den trenger du ikke være usikker på..

den var meget fin.. og alle har forskjellig smak..

stol på valge ditt..

Skrevet

Puh,takk skal dere ha:)

Kjolen kostet bare 105 Dollar inkl. frakt,så jeg burde vel være fornøyd bare med det:))

Skrevet

Den var virkelig fin.. Er nok bare sjalu på deg venninna di :P

Skrevet

Synes den er nydelig :) Lurer på hvordan den ser ut foran. Den er spesielt fin. Endelig noen som ikke nødvendigvis skal ha en helt hvit kjole. Billig kjole til tross for frakt & toll da.

Skrevet

Jeg synes den var skikkelig lekker. Litt annerledes enn den typiske hvite brudekjolen, men hva gjør vel det.

Det er jo din dag og det er du som skal sette ditt preg på den. Hvorfor i alle dager skal vi absolutt se så like ut alltid? Nei takke meg til særegenheter sier jeg bare.

Lekker kjole til en flott dag. Lykke til :)

Skrevet

Nei, den var N Y D E L I G!!!!!! Dette er jo deres dag, hvilken kjole DU velger er jo etter DITT valg!!!

Lekker kjole!

Skrevet

Oi,den var lekker,du!

Den MÅ du bare være fornøyd med,drit i hva venninna di synes! Som en her sa; hun er nok bare misunnelig!

Skrevet

Den var nydelig!!! Jeg tror ikke du trenger aa bekymre deg i det hele tatt!

Skrevet

Oi! Kjempelekker! Venninna di er enten ikke helt "god", eller kanskje helst veldig misunnelig... Spesiell er den vel kanskje, men vanvittig fin!

Skrevet

Den er jo kjempefin. Tror ikke du skal bekymre deg :) Du har all grunn til å være fornøyd .

Skrevet

W O W ! ! ! Den er kjempe lekker!!! Du kommer til å bli en nydelig brud!!! Venninnen din er sikkert singel og sjalu! ;-) Kos deg på dagen deres!

Skrevet

Den var veldig fin! :) Du kommer til å bli en vakker brud! Gratulerer med valg av fin kjole - og lykke til med bryllpet!

Skrevet

Klikket på linken,men da var kjolen fjernet fra siden(solgt),har du kanskje et annet bilde?

Skrevet

ååååååå... så fin!!

Jeg tar gjerne imot flere leads på sånne kjoler, og ikkeminst til DEN prisen!!

Skrevet

Nå er jeg nyskjerrig, men kjolen kan ikke sees lenger. Har du en annen link til kjolen?

Skrevet

eg fikk ikkje sett kjolen din desverre, den var borte fra siden..

Men så lenge du syns den e nydelig og perfekt for deg skal du være kjempe fornøyd. Ik bry deg om ka andre syns, vi har jo alle så ulik smak!

eg har vert å sett en gang og merka då meg og forloveren min har totalt ulik smak, hihi, men skal nok klare å finne en kjole for d:)

Skrevet

Jeg så kjolen og den var kjempe fin.

Missuner deg faktisk.

Lykke til

Skrevet

Den var jo skikkelig fin jo. Absolutt spesiell - men på en fin måte!!! : )

Kan den fås i alle de fargene som sstår nedenfor?

Kunne tenkt meg denb selv faktiks! Hvor mye blir det i norske?

Skrevet

Hei du anonym!

Jeg elsker disse kjolene som selges på denne linken du har satt inn. Virker de seriøse? Hvor mye ble toll og frakt? og stemmer det virkelig med den prisen som står? Begynnerbudet på kjolene er jo 50 dollar, altså ca 500 kr... dette er jo latterlig billig! Eller misforstår jeg hele greia?

Skrevet

Oh my god!!!! Den var kjempe fin!!!! Kunne jeg hatt stroppeløs så hadde jeg ville hatt den:) Syns den var kjempe kul:) Veldig spesiell,for d er ikke mange som har den:) Syns du skal go for it jeg altså:)

Skrevet

OH MY GOOD!!!

Den var utrooooooooooolig nydelig.mannen din kommer til å svime av når han ser den. Tror det er den fineste kjolen jeg noen gang har sett.

Du kommer til å bli kejmep lekker i den.LYKKE TIL.

deam den var NYDELIG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...