Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde sex 3 - 2 -1 døgn før EL! Hvilket kjønn er det størst sjans for at det blir?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Er jeg teit som mener å huske at det er spærmen som bestemmer kjønnet?? Trodde ikke når en hadde seg som gjorde det. Sikker bare noe jeg har gått glipp av.
firemerkersmør Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Guttene "svømmer" raskest sier de, så guttene fra 1 dag før "vinner" vel i teorien.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Det er kromosom kombinasjonen som bestemmer kjønnet. Men det sies at "gutte" sædcellene svømmer raskest, og dør først. Og at "jente" sædcellene svømmer tregere, men har lengre levetid.
animal Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Det er like stor sjans for at det blir begge deler. Hadde du derimot hatt sex bare 3 dager før->jente, eller 1dag før->gutt. Har du barn fra før?? Hvis du har to barn av samme kjønn- blir mest sannsynlig nr 3 det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå