~Maja Mor~ Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 http://www.starterupsteve.com/flash/html/jingle_bells_reversed.shtml ps.. ha på lyd og jeg vil si i fra om at det kan forekomme overraskelses momenter :-)
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hehe.. dumt og se på denne her når man sitter på jobb veit jeg...
Sørland Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Herregud trodde nesten hjertet skulle stoppe!!!!! Skvatt noe sinnsykt!!! Hehe
*Vetlis* Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde en jævlig følelse her! Så jeg satt den ikke på høyt og snudde meg med ryggen til!!!! Dårlig gjort å legge inn sånne etter 18.00 på kvelden!!!! Jeg er aleine her he he!
~Maja Mor~ Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 Hehe, jeg skjønte også at det var noe sånnt, så jeg hadde lav lyd og kikket gjennom fingrene :-) Jeg er litt pyse...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Jeg hater maja nå... før jeg så klippet hadde jeg a rytmisk hjerteslag etter jeg så klippet har jeg ikke noe hjerteslag i hele tatt....
~Maja Mor~ Skrevet 9. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2006 Sussa da, du hater meg ikke ;-) huff da, lykke til med pulsen! Skal forsøke å finne noe hyggelig til deg, sånn at du ikke er sinna på meg mer ;-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 hehe..neida..hater deg ikke:)hehhehe... har klart å roe meg nå.....skal skrive en ny tråd om filmen jeg ser på.....
susse Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Har du tenkt å ta livet av meg her...????? Nå må jeg minst sitte en time til oppe før jeg går å legger meg siden gubben er på jobb. Jeg tror hjerte mitt har startet igjen nå... men er noe usikker...
~Maja Mor~ Skrevet 9. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2006 Se på den en gang til, så kanskje reaksjonen blir reversjert? Beklager....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 har akkurat sett grøsser,så blei ikke så veldig redd,men syns det hva litt merkelig å legge den inn på en ellers så koselig sia
PrinsessaPåErta Skrevet 10. september 2006 #13 Skrevet 10. september 2006 Ufff! Holde på å tisse på meg jeg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå