Gå til innhold

Just a perfect day

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har visst fått skikkelig skrivekløe, jeg fyller snart hele siden her med "siste ord". Ville vel bare dele denne flotte dagen med dere før jeg gir meg (så kan jeg lese dette selv også neste "gråværsdag"). Sambo tok begge guttene på tur i Frognerparken i dag, så jeg fikk sove. Christian var veeeldig sulten i natt, og var lys våken kl 5, så jeg sov litt lite. Dermed slanget jeg meg i sengen fra 11-14, vanvittig luksus! Så dro jeg til byen i det nydelige været og SHOPPET! Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Fikk kjøpt nye sko (gode å gå i, selvfølgelig, og ikke så stilige og høyhælte, men likevel), og noen litt stilige bukser, som riktignok er for trange, men jeg skal jo ned noen kilo, he, he... Dro hjem til de tre nydelige guttene mine, spiste middag, så barne-TV og lekte med podene. Nå har min kjære og jeg en rolig kveld, gullguttene sover søtt, han leser "Wonderboy" og jeg skal sjekke fly til Roma. Skjønne mamma ble 70 i sommer, og min bursdagspresang er tur til Roma. Med meg og Christian. Just a perfect day! Ha en fin dag i morgen alle sammen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk deilig dette hørtes ut!! Både sove, shopping og en deilig kveld med gutta:-) Gleder meg til jeg får tid til det også:-)

Ha en fin dag du og;-)

Skrevet

Det høres ikke dumt ut:-). Noen ganger så flyyyter det bare...:-)

Kos deg videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...