Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Noen som har vært i området og har noen tips om hvor vi kan bo med 2 barn. Takk takk
juni_ Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Reiste i Vietnam for et halvt år siden og det var aldri noe problem å finne skikkelig overnatting. Hvor lenge skal dere være der og hvordan har dere ternkt å komme til Mui Ne? Det eneste jeg syntes var vanskelig i Vietnam var når vi skulle reise fra sted til sted. Både busser og tog var dårlige og det ble veldig ukonfortabelt å reise. Ville vegret meg for å reise slik med barn.
juni_ Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Kom plutselig på at vi bodde på et veldig koselig resort i Mui Ne som het Lucy resort. Det er lite, rent, de har nydelig mat i en liten restaurant og veldig bra betjening. Først bodde vi på Kanary resort som ligger ved siden av Lucy, men det var fryktelig dårlig standard på rommet, dårlig mat og er veldig stort så det ble fryktelig mye bråk om kveldene. Der er ingen minibank i Mui Ne (som virker), så pass på å ha godt med kontanter med dere!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Takk for svar. var på nettet og så på lucy resort-virket veldig hyggelig. Er det mye bråk fra baren?og hvordan tror du en 6 åring vil ha det der? Hvordan er vannet?store bølger hele tiden?
juni_ Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Nei på Lucy resort var det ikke bråk fra baren - ikke mer enn at en hører litt musikk og mennesker som prater, men helt akseptabelt. Vannet var deilig og varmt da vi var der rundt nyttår og bølgene var ikke så store da. Tror det vil være fint for en 6 åring jeg Anbefaler også å dra til de røde sanddynene og ake i sanden - kjempeartig:) Kos dere og ha en fin tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå