strikkballen Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Christian strever voldsomt med denne krabbingen for tiden! Aker seg litt frem, og litt tilbake, og så er han tilbake til start. Ligger på magen og spenner begge bena opp og bakover i rasende fart (kunne vært en veldig effektiv aerobic-øvelse!), og hopper litt bortover gulvet. Liiiike før han klarer det, og han blir såååå frustrert noen ganger. Og plutselig aker han seg bortover halve gulvet. Men skjønner ikke helt hvordan han klarte det, og kommer ikke tilbake. Så rart å tenke på alt dette lille mirakelet skal lære... Og så fascinerende å se den voldsomme energien og viljen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 De er jo bare skjønne disse små trollungene våre:-) Alle nye ting de gjør er like fascinerende! Vi var på babysvømming for første gang med Hannah igår og hun var helt klart bassengets dronning fra første sekund! Hun hvinte av glede og bena gikk som propeller!! Tror nesten vi utgjorde en hel tropp med synkronsvømmere hun , pappan og jeg;-) Assistenten var helt nyutdannet og veeeldig ivrig på å "vise" bort det hun hadde lært, og i sin egen iver etter å vise hva som var det beste og tryggeste grepet klarte hun å miste Hannah så hun gikk under med hodet......Joda, da tok mamman over babyen sin og smilte pent og sa at jeg tror det går bra med det grepet jeg har jeg;-) Mister da ikke min søte lille Hannah under vannet må skjønne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hun ble nok litt flau... Vi bare showet med Hannah så hun begynte å le istedefor å gråte så det gikk veldig fint:-) Og etter timen så besvimte hun nesten når vi la henne i vognen.
Ronja65 Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Hjelp... Nå lurer jeg om jeg tør og dra på babysvømming:-)). Tenker det blir en morsom historie som Hannah kommer til å elske, når hun blir stor:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå