Harepus Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Har bodd i notodden et år.. teller det..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Jeg er fra notodden. Har en jente på 7 mnd
Brunetta Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2006 Så gøy Jeg har en gutt på 3.5 år og en gutt på 3 mnd.
Min lille goggutt Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Jeg har bodd der som studen i 4 år og samboeren min er derfra!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg er også fra notodden, men bor i Oslo nå. Har en jente på 6 mnd
Min lille goggutt Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Du som bor i oslo. Hvor bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå