Gå til innhold

hva synes dere, er kjäresten min streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i sverige og handla, og kjöpte alkoholfri eplecider. Når jeg leste innholdsfortegnelsen så jeg at den inneholder 0,7 % alkohol. Min kjäre sier da at jeg ikke får lov å drikke noe av de. Kjöpte en kasse, og jeg har så lyst på! Hva synes dere, er ikke det vel hysterisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. min er også sånn (får ikke lov til å se på skumle filmer heller)

Det er dems måte å passe på babyen på. det er jo ikke så mye annet de får gjort. syns det er litt søtt, jeg har foresten en sånn en i kjøleskapet jeg å, og den har stått der i 8 mnd. før sto den ved siden av varmtvannsberederen, så nå er det sikkert mer enn 0,7% i den. he he

Skrevet

De er driiiiitgoe da, iskalde.

Kan ikke tenke meg at det kan ta skade å drikke den.

Det er jo ganske søtt av ham at han vil passe på dere da. Jeg ville ventet for hans skyld:))

Skrevet

Den gir vi til ungene så den drikker jeg også :0))

Like mye alkohol som i surmelk.Iallefall nesten..Kan vel si like lite :0)

Skrevet

Han er vel egentlig overhysterisk, 0.7 % er så å si alkoholfritt.

Skrevet

mannen min liker heller ikke at jeg drikker den, og har ikke gjort det heller.... tror ikke det er noe farlig i det hele tatt, men jeg synes det er litt søtt at han passer på :)

Skrevet

Jeg regner med at dere da ikke får lov til å drikke Munkholm, Clausthaler eller annet såkalt alkoholfritt øl heller? Det som i Norge betegnes som alkoholfritt inneholder opptil 0,7% alkohol. Det er neppe skadelig for barnet i magen, men det får jo være opp til hver enkelt å avgjøre da...

Skrevet

Jo det er helt hysterisk og det hadde jeg ikke brytt meg om for 5 øre. Min kjære bestemmer ikke over meg. Jeg har drukket den type cidern gjennom hele graviditeten uten å ens tenke tanken at det skulle være skadelig. Jeg har fått slik cider siden jeg var barn, og jeg tror ikke det har noe å si i det hele tatt.

Skrevet

Må slenge meg på her og si at det er vel igrunn litt hysterisk ja. Jeg har også drukket den flere ganger iløpet av svangerskapet med god samvittighet :D

Om du/han synes det er litt bekyrmringsverdig alikevel, så trenger du jo ikke drikke flere flasker om gangen :) Jeg liker å ta et glass i ny og ne og later som om det er en god sprudlevin... deilig :)

Skrevet

Har også drukket denne hele svangerskapet..jeg er superstreg med meg selv hva jeg spiser og drikker, men akkurat det har jeg ikke tenkt over en gang. Hvis min kjære hadde mukket på det tror jeg jeg ville sagt at jeg syns han var verdens herligste som passet på meg og babyen, men at det virkelig ikke tar skade å drikke den cideren..for det gjør det ikke. Men vi er alle forskjellige..så dette er jo opp til hver enkelt:)

Skrevet

har oxo kjøpt 0,7%, å drakk d som brus. gubben litt skeptisk, men eg måtte minne han på at avalkoholisert vin er 0,7%, å at det var ikke farlig.. bare synd at jeg ikke er så fryktelig glad i cider..

jeg drikker og vin, et glass i mnd er bra for sånne antihistamin-greier. vet ikk ka d er, men er så gla i vin. det skal ikke skade så mye, vin er blodfortynnende, og hindrer blodpropp og åreknuter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...