Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 ..på 3-4 minutter? Det er det hun suger på hvert bryst max! Puppene kjennes noe slunkne etter hun er ferdig og hun er jo fornøyd! Men hun kan vel umulig få i seg ca 200 ml(det er vel ca noe sånt de drikker(4 mnd),selv om det varierer veldig) på så kort tid?
firemerkersmør Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Høres veldig kort tid ut, men er ikke sikkert hun trenger mer. Kan gi henne samme puppen igjen på neste amming (altså den du avslutta med på forige), så vet du at han får i seg den feite melka. Hvis du veier han ofte er du også sikra. Hvis han har våte bleier ofte også, så får han i seg bra med melk.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Hun legger på seg, er fornøyd og har våte bleier. Men synes hun gjør seg så utroli fort ferdig. Om natta kan hun ligge lenger...
firemerkersmør Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Da har hun det bra. Kanskje hun har det mer travelt om dagen, og syger effektivt hele tiden, mens hun koser seg om natta og har noen pauser.
Expat Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Jadda, har du en aktiv utdrivingsrefleks saa kan det gaa saa fort, ja. MEgapraktisk, da?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Den utdrivningsrefleksen min trodde jeg var forsvunne helt....kjenner aldri noe til den stikkinga lenger....???? Men jeg startet med lecitin-kapsler og det gjorde det utrolig mye lettere for oss(har plagdes endel med sen utdrivning og utålmodig jente)! Men ,ja det er ganske praktisk da..., kunne jo av og til tenke med å kose meg med ammestundene, men det er bare såvidt jeg rekker det
Muffinsmamma Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 jeg har aldri ammet lengre enn 5-10 min på et bryst og da er han mett. Han er 7 kg, 4 mnd og har doblet fødselsvekten sin, så jeg holder en knapp på expat´s svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå