Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 åååååå....jeg er såå deprimert altså!!! føler meg bare feitere etter fødselen ,enn før jeg:( Det er jo veldig merkelig egentlig!! føler jeg bare eser og eser ut!!!! hjelpes meg altså..... skal man ikke gå ned da man ammer da??? men er det slik at det tar litt tid eller?? gutten min er jo bare litt over 3 uker!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Er sikkert litt forskjell fra person til person. Noen går ned fort, andre sliter litt mer. Men hvis du spiser forholdsvis sundt, drikker bra med vann og beveger deg, så vil vel kanskje vektnedgangen komme ;o) HAr ikke så mye mer vettugt å komme med enn det, jeg =)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Det er ikke alle som går ned av å amme. jeg må passe på hva jeg spiser og begynte å trene da snuppa var ca 3 mnd, går veeeldig sakte ned, men amming i seg selv hjelper ikke på meg. Men 3 uker er jo kort tid da: )
leila28 Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 gi kroppen din goooood tid til å hente seg igjen. Jeg er realistisk og tenker at i løpet av et år så er jeg tilbake til mitt gamle jeg:-) det skal gå bra får du se, de kommer til å gå av sakte men sikkert
Ranveig R Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Du må rekne med at det tar like lang tid å få AV seg kiloene som det tok å få dei PÅ (altså 9 mnd). Ellers er det ikkje slik at amming virkar som ein slankekur for alle, ein del damer går ikkje ned i vekt før dei sluttar å amme heilt. Og det kan jo ta tid. Sjølv la eg på meg frå fødselen og til småen var 8 mnd (endte opp 3kg over det eg vegde dagen før fødselen), men då begynte eg på Grete Roedekurs. Så no går eg pent og forsiktig nedover igjen, men har enno ca 18kg att til før-gravid-vekt. Gullguten er 11,5 mnd.
Babykilo Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg har samme problem. Har også en helt vanvittig matlyst enda og ekstremt sjokoladetrang som jeg forsøker å tøyle. Ikke lett dette her. Kanskje det går bedre når ungen er litt eldre og jeg kan få trent mer. Sympati fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå