Gå til innhold

Flere fordeler!


PrinsessaPåErta

Anbefalte innlegg

Ønsker flere konkuranser, flere tilbude og fornyinger i gullshoppen, rett og slett flere fordeler ved å være medlem.

 

Føler meg litt lurt siden rett etter jeg betale 360kr ble dette omgjort til 149!!! Fikk dog en bokpakke som var ålreit, forutenom at jeg fikk GAMLE foreldre og barn og gravid blader. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

hiver meg litt på den. hadde vært greit å fått vite at Gullsmokken skulle bli mye billigere. Men-men.

Flere fordeler hadde vært kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

HAr vært medlem i 1,5 år. Veldig fornøyd med ekspertsvar!!! Nå som det koster 149,- pr år, er det verdt de pengene bare pga det.

Men når det er sagt, jeg hadde også forvente mer fordeler, men tror kanskje ikke det blir det, iom at de har kuttet prisen, og nesten aldri oppdaterer forsiden heller.....de prioriterer det rett og slett ikke, noe jeg egentlig synst er dumt, men greit når de har kutta prisen såpass mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok at de som betaler bare 149 ikke forventer det, men vi som betalte nesten 500 kr med portoen og ikke fikk opplyst at prisen snart skulle ned, vi forventer det nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig enig med deg!! Hadde følt meg skikkelig snurt/lurt sev!!

Dere burde i hvert fall fått opplyst at om dere ikke ville ha noen bokpakke, så kunne dere få det for 149,-!! Selv er jeg medlem uten bokpakke, og betalte da 298,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...