Gå til innhold

Lite kreativ....


Smurfelurfe

Anbefalte innlegg

Atter en gang går jeg igang med slanking:-)

Problemet mitt er at jeg er så lite kreativ når det gjelder mat. Har alltid med brødskiver på jobben, men tenkte å bytte ut det med noe annet. Men har ikke peiling på hva. Hadde med salat en gang men ble sittende å tygge og tygge i over en halv time (har ikke betalt lunsj så jeg jobber og spiser samtidig). Jeg spiser 2 ganger på jobben, pluss litt yoghurt på slutten av dagen. Er greit med et måltid som ikke tar hele dagen:-) Når det gjelder middag er jeg også veldig lite kreativ. Prøver å finne oppskrifter på nettet men søker kanskje ikke på de riktige stedene? Finner vaffal ikke mye interesant.

 

Sliter også med vanvitig sultfølelse. Har t.o.m vært hos legen og bedt han sjekke et hormon, leptin, som styrer sult/metthetsfølelse. Tok blodprøve, men har ikke hørt noe mer så da var vel alt i orden(ellers pleier han å ringe). Alle sier drikk mye vann og spis frukt. Har prøvd, men dette hjelper faktisk ikke. Å gå rundt konstant sulten er forferdelig slitsomt, noen gode råd eller ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv med eple cider eddik, det minker sultfølelsen, ellers er youghurt med musli og banan godt og sundt sammen. Hva med noen fylte grønnsaker (paprika f.eks), eller en pose med nøtter og et glass melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...