Gå til innhold

Dette med flere forlovere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten bestemt meg at jeg skal spørre 3 venninner om å være forlovere for meg. Syns det er vanskelig å velge bare en og det skal jo være min dag så da vil jeg at alt skal være slik jeg ønsker.

Men sambo har også ønske om å velge to, eller kanskje 3. Det blir jo litt utradisjonelt, men gjør det noe da?

Det viktigste er vel at vi er fornøyd og at dagen blir bra?

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv hadde bare en forlover, også min mann. Men det er flere her inne på forumet(kanskje de ikke er så aktiv her nå) som har hatt både 2 og 3 forlovere. Det meste begynner å bli tradisjonelt også her til lands.:)

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere. Men mannen min skal ha en forlover!

Tror det begynner å bli ganske vanlig nå!

Jeg hadde samme dilemmaet som deg, klarte ikke å velge bare den ene.

Skrevet

Kan man ha det? Er vel bare plass til ett navn på søknaden/erklæringspapirene? Eller kanskje jeg bare overså det...

Skrevet

Dersom du gifter deg i kirken, så er det bare en person som kan skrive under på papirene ja. Så i papirene er det bare en forlover.

Jeg hadde to forlovere, min mann en. Vi løste dette i kirken sammen med presten ved at hun ene fikk i oppgave å lese tekst fra bibelen, og hadde dermed "alibi" for å sitte ved siden av oss. Hun andre hadde "blomsteroppgaven". I kirken vår visste de ikke helt hvordan man skulle gjøre dette, de hadde aldri vært med på dette før. Men jeg synes vi løste det på en fin måte. Og for meg var de likeverdige forlovere begge to:-)

Nå i år var rollene byttet, hun som leste i mitt bryllup giftet seg, og vi andre to var forlovere. Koselig å være mange!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...