Gå til innhold

Nå ligger vi 2 dager foran skjema:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med oppussing og innflytting for søster`n:-)

Fantastiske venner og familie som stiller opp, kompisene til barna hennes sjauer og bærer og vi "damene" ordner til:-) Vi er superslitne når vi kommer hjem på kveldene, men dette er moro og vi jobber i team og VI SKAL FÅ DET KLART i tide!!!

Det eneste jeg gruer meg til er å sy gardiner og sengekapper...Hun skal ha det i lin, og det er no ordentlig dr..t å sy på for det blir gjerne litt skjevt :-/ Jaja, vi får det nok til. Får sette noen møbler tilfeldig foran der det ikke blir helt bra;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg en blanding av kaoskontroll og ekstrem oppussing med en dash "nytt hus på 60 minutter"(engelsk oppussingsprogram som sendes på TVN)!

Håper hun har hatt en fin tur til Hellas!

En sånn søster som deg skulle vi hatt alle sammen!

Skrevet

Takk for det!

Hun har hatt en tøff uke den første uken der nede, med mye smerter og regulering av medisinene sine..Men fikk melding sent igår kveld og da hadde tydeligvis medisinene fungert bedre og hun hadde hatt en flott dag (etter forholdene), og ledd masse og det var så godt å høre:-)

Håper bare hun kommer vel hjem om en uke og at hun får en god stund i den nye leiligheten.....krysse fingreXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Tenker mye på hvordan dere har det denne tiden... dette får tankene til å gå tilbake til den siste sommeren&høsten mamma levde med sin kreft; hun fikk hjernemetastaser etter først å ha fått lungekreft. De siste månedene var kjempetøffe - det var vanskelig å skulle forsone seg med at ingenting mer kunne gjøres, og at det bare skulle gå en vei - det var som å bli dyttet frem foran et løpsk tog man ikke kunne stanse.

Det er godt for dere å ha hverandre, og at det er flere som er der i denne vanskelige tiden - ikke minst for barna hennes.

Skal krysse fingre for dere, jeg også.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX c",)

Skrevet

Takk for det....sitter her med tårene trillende når jeg leser det du skriver... Det føles akkurat sånn ja! Vi vet jo at det ikke blir bedre og vi vet at det blir verre for hver dag nesten.....det er det som er så grusomt.

Men uansett så skal vi være der for henne og barna hennes:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...