Gå til innhold

Flere som tenker at det IKKE er et barn i magen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hørres sikkert meget rart ut men jeg kan liksom ikke forstå at jeg om kort tid skal bli mamma og at det faktisk kommer en sprell levende baby ut av magen !

jeg har ikke klart og knytte meg til babyen netopp fordi jeg ikke tror jeg skal få et barn....hørres rart ut, men jeg forstår ikke at det går ann da !

bare meg med rare tanker elr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei, jeg presterte å si til sambo her forrige dagen, "tenk om det ikke er noe beibi inni der da? At alle har tatt feil.." Hehe. Han såg rart på meg da,ja...Ikke så rart kanskje..;) Men jeg kan liksom ikke helt skjønne at det ligger en hel baby inni der. Hvordan får den plass, og har vi virkelig klart å lage en baby liksom? Er litt fjernt ja. Selv om det bare er 10 dager til termin!:)

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener. Jeg går rundt her og kjenner på liv og ser at magen har vokst ( om enn ikke sååå mye), likevel klarer jeg absolutt ikke fatte at jeg rett og slett skal bli mor.

Tenke seg til at det er en ferdig baby som kommer til å komme ut av meg om ca 9 uker! Tror det ikke før jeg får se det, liksom..

Skrevet

Samme her! Slapp en kjempefis i dag tidlig og tenkte at: Nå må magen være borte, men jeg kikket ned og den var der jammen enda.. Fniiis.. Føles som om jeg bare trenger en tur på toalettet, så er magen borte. Skjønner ikke at det kan være en liten søt baby inni der. Skjønner ikke at jeg er gravid før jeg ser meg selv på bilder. Og der ser jeg til gjengjeld enorm ut!

Skrevet

hehehe...morsomt at det er andre som føler likt!

lo godt av det siste innlegget!

hehe

Skrevet

du er ikke alene om å føle det sånn. tror ikke det kommer til å gå helt opp for meg før jeg ligger med den lille trygt i armene mine, å enda da kommer det sikkert til å føles litt uvirkelig ut. merkeli å skulle bli mor om ikke så alt for lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...