Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hun får mme hver 3time. Skal begyne med litt grøt nå. Er vel bare snakk om et par t skjeer? Hvordan skal jeg gjøre det senere? Bare øke? Eller gi en hel posjon fra 6mnd alder? va er vanlig?
Gjest Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Begynte når han var litt over 3 mnd. Begynte med 1 t-skje, så 2....osv. Brukte et par uker på å venne han til det. Nå er han 4,5 mnd og får en full posjon med grøt og det har han fått siden han var 4 mnd. . Han sa klart i fra selv når han var klar for mer grøt, da ville han ikke ta flaska etter at jeg tok bort grøten, men ville ha mer grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå