Gå til innhold

Hun er snart 4 mnd... MAT!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får mme hver 3time. Skal begyne med litt grøt nå. Er vel bare snakk om et par t skjeer? Hvordan skal jeg gjøre det senere? Bare øke? Eller gi en hel posjon fra 6mnd alder? va er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte når han var litt over 3 mnd. Begynte med 1 t-skje, så 2....osv. Brukte et par uker på å venne han til det. Nå er han 4,5 mnd og får en full posjon med grøt og det har han fått siden han var 4 mnd. . Han sa klart i fra selv når han var klar for mer grøt, da ville han ikke ta flaska etter at jeg tok bort grøten, men ville ha mer grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...