PMST Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 noen som vet om det finnes ? event. rød...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jepp! Har rosa voksipose med hull til seler. Svart inni. Den finnes også i rød.
PMST Skrevet 9. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2006 hmm.hvor selges de? er de kjempe dyr? takkes for svar
mai mammaen til to Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 jeg har..ticket to heven heter den..kjøpt på reflex..999,,vindtett og vanntett...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Kan ses her: http://www.ullkorga.no Trykk på voksipose øverst til venstre på menyen, og deretter på farger/mønstre. Da ser du den rosa. Jeg kjøpte min på Barnevognhuset Rudo i Ullevålsveien, men vet de har det på Babyshop og Barneverden også. KOster vel rundt 1700-1800 tror jeg?! Litt dyr, men man kan jo ha den lenge. Dessuten kan man bytte ut dunposen inni med en tynnere fleecepose til bruk på høsten og våren. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå