Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Pumpa meg akkurat for å gi på flaske, men hun nekta og ta flaska. Det viste seg at hun var trøtt, så hun sovnet i steden. Melka ble varmet opp i vannbad til ca 40 grader før jeg skulle gi henne det. Nå har jeg satt det i kjøleskapet. Kan jeg bruke det på nytt? Eller må det kastes?
tin-tin Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 skal helst ikke bruke melken etter den har vært varmet opp.
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde gitt den... Melka er jo nesten så varm i kroppen og jo. Når du har satt den i kjøleskap så burde det gå helt fint!
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 klart du kan bruke den igjen! hvorfor ikke da den står i kjøleskap i mellom tiden?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Skal helst ikke varme opp mm flere ganger enn en. Fettstoffene i melka forsvinner. Kan gi den, men da metter den ikke like bra.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Nei, du kan ikke bruke den melken igjen. For da må du jo varme den opp på nytt, og det bør man ikke gjøre... Vet det er surt å slå ut melk i vasken, men det skal jo være god kvalitet på det du gir bebis. Hvis hun nå våkner, legg henne til puppen, vi produserer melk kontinuerlig. Hvis hun sover videre kan du jo pumpe litt igjen om et par timer slik at du har litt til hun evt våkner.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 hmm.. det med fettstoffene visste jeg ikke! har bare fått beskjed fra jm at jeg kunne varme det en gang til hvis han ikke drikker opp alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå