2 Hærligheter! Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 det skjer noe?? Mange uker før fødsel eller? Di er fryktelig vonde når di står på!!!!!
fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Evigheter!! Hatt de i 3 uker nå. Venter på at det skal bli noe mer av det, men nei... Kjipe greier!
skytte75:) Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Sikkert litt dumt, men hva er maserier?
fikk gutt i september Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Det kan vel forklares som svake rier. De er ikke veldig vonde, men kjennes gjerne både i ryggen og magen (nedre del). De setter ikke i gang fødselen, men kan i beste fall modne livmorhalsen. Jordmora mi mente at så lenge man ikke fikk tegningsblødning, var det tvilsomt at de modnet livmorhalsen. Med andre ord, bare vondt uten å få noe igjen for det!
skytte75:) Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Æsj da, vondt til ingen nytte. Hørtes kipt ut!!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Har hatt dem i ca 5 dager nå. Igår begynte jeg å få skikkelig bekkenløsning, og idag er det svært ille. Mamma sier det trolig er fordi babyen har kommt lenger ned i bekkenet. Det vil altså si at maseriene kanskje har noe for seg? Har masse kynnere ikveld også. Ganske tetteEr egentlig 3 uker til termin, så jeg har egentlig ikke noe hast. Bortsett fra at jeg gidder ikke å ligge strak i 3 uker til... DA blir jeg lei da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå