Gå til innhold

Prøver...


Fikk en gutt 5 feb 08 :)

Anbefalte innlegg

Hei

Vi prøver og bli gravid, og har tenkt å prøve igjen i oktober, vil liksom vente litt mellom hver gang for å se om det hjelper.

Å vi håper veldig at vi kan bli gravid da og da få em baby i juli, ønsker oss en sommerbaby! :)

 

Håper, håper....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Vi også prøver intenst. Spennende fremmover nå. Selv om vi har prøvd en stund, og endt opp med tr hver gang, er vi fortsatt opptimistiske. Lykke til dere to over her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Samboeren min og jeg prøver nå for første gang. Veldig spennende! Sannsynligvis hadde jeg eggløsning i går eller på lørdag. Nå klarer jeg nesten ikke tenke på annet enn graviditet og barn. Lykke til, til dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også.... Har lyst på baby 07.07.07.... kult det da. Men om jeg er gravid nå, så blir det i slutten av juni.... må vente enda noen dager før jeg kan teste meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så morro! håper også på julibarn her(eventuellt tidlig august) men har ikke eggløsning før om ca 14 dager... *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har prøvd i 3 mnd, kanskje denne gang.

Da vi prøvde forrige gang ble vi gravide etter 4 mnd og fikk en nydelig datter som er 2 år og 5 mnd.

 

Skal ta test neste mandag, men har så vondt i brystene og har ikke hatt mellomblødning som jeg pleier. Kanskje kanskje.

 

Lykke til alle kommende mødre, det er helt fantastisk å bli mor!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke til alle dere som prøver. Jeg fant selv akkurat ut er jeg er gravid. Har gått på p-piller i ca 10 år og har hørt det kunne ta ca et år før jeg blei gravid, men den satt på første forsøk. Kos dere med prøvinga!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...