Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 snuppa var 1 år i går. har smuglest en stund her. Og nå føler jeg meg hjemme her for spml på 0-1 år er stortsett en saga blått for oss..
Twig Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Gratulerer!! er du noe på klubbsidene til september? Har ei som er født 4 sept 05
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 gratulerer så mye med dagen som var i går!! velkommen inn hit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå