Gå til innhold

Barn på 4 el 5 mnd, se hit:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er de våkne før de legges for kvelden og hvor lenge varer siste luren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forskjellig, ingen dager er like. Noen ganger er han kun våken 30 min før han legges for kvelden men han kan ikke være oppe mer enn 2 timer for da er han stuptrøtt, så jeg prøver å få inn en lur på ettermiddagen. Han legger seg kl 19. Som regel sover han frem til 17.30-18. og lurene varer alt fra 30 min. til 1 time.

Skrevet

Legges for kvelden kl 19.00. siste lur fra kl 4 til kl 5

Skrevet

Celine legger seg mellom 19 og 20.

Våkner opp av siste luren nærmere 17

Skrevet

Sover gjerne en halv time- tre kvarter fra 17.30- 18.00 (el 18.15 ca). Også legger hun seg for kvelden kl 20.15- 20.30 :o)

Skrevet

magnus sover vanligvis halvtime-tre kvarter fram til i sekstiden , og legges i sju tiden

Skrevet

Siste lur er mellom 16-18, fra 30 til 60 min. Er så våken til leggetid som er mellom 19.30 og 20.00-

Skrevet

sover som regel siste luren fra 2-4 avogtil fra 3-5 eller om hun er veldig trøtt fra 2-5. også legger vi hun for kvelden ca kl 7, men blir avogtil 8 også før vi går lagt hun visst vi har besøk eller noe...

Skrevet

Jr har som oftest siste dubben fra 16-17, og sovner for natten ca 19-20.

Skrevet

Lillebror, 17uker, legger seg for natten rundt 22 tida, er våken 1-2 ganger på natta og får pupp og sovner uten en knyst etterpå =0). Han står opp ca 0800 og får litt grøt etterhvert, sover så en dubb i 10 -11 tida våkner og så triller vi ofte en tur, da sover han litt igjen. Så sovner han i 15-16 tida, våkner etter 1 - 2 times tid, er våken noen timer og får grøt igjen, bades, legges når han begynner å gjespe og "gni seg i øynene".

Oi dette ble visst hele døgnrytma vår dette..

Skrevet

Snuppa er 5 mnd og 1 uke, men vi har hatt samme rutine i et par måneder nå.

Våkner 07.30

Første lur ca 09.45 varer ca 30 minutter

Andre lur ca 13.00 varer ca 30 minutter

Tredje lur ca 16.00 varer ca 30 - 40 minutter

Natten ca 19.15

Hun sover ikke uavbrutt gjennom hele natten. Hun spiser 2 til 3 måltider før hun våkner 07.30.

Lurene varer ca 30 minutter, men vi kan være nede i 20 minutter og oppi 40 minutter.

Skrevet

Vi har ei lita jente som ikke vil sove så mye, vi. Siste lur på 15-45min mellom kl 14 og 16. Så er hun supervåken uten en sjanse for å legge seg før ca. 21.30. Sover da til mellom 6 og 8. Får "morgenpupp", og sover så 1-3t til.

Skrevet

gutten min sover som oftest den siste kluren fra kl 4-halv 6. og legger han i halv 8 tiden.. men av og til går det bare en liten time fra han våkner fra luren og til jeg legger han igjen :o) han sovner for natten likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...