Gå til innhold

Hvem hadde dere til fadder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å ha ett søsken på hver side, men litt usikker på om vi skal ha noen venner, eller besteforeldre også? Hmm...

Hvem hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde et søsken av faren og et vennepar til minsten.

Til eldstemann hadde vi våre foreldre, pga at de var de eneste til stede under dåpen til tulla vår. Den skjedde ved kuvøsen på rikshospitalet da hun var ekstremt syk.

Syns du skal ta de som føles rett for dere.

Skrevet

Jeg har selv hatt to venninner av mamma og to kamerater av pappa. Har veldig lyst til å ha noe tilsvarende til datteren vår. Det er koslig med tanter, onkler og besteforeldre som faddere også, men jeg synes det har vært ekstra koslig å ha noen andre enn slektninger for de vil jo alltid være der for barnet uansett. Synes også det er veldig hyggelig å ha et nært forhold til mine foreldres nærmeste venner (noe jeg har fremdeles, og nok kommer til å ha resten av livet).

Skrevet

Jentas mormor og morfar, samt jentas eldste tante/onkel på pappaens side.. mormor bar.

Neste gang blir det nok min bror/hans samboer, pluss yngste søster på mannen min sin side..

Og så venner etter der... om det blir flere :))

Skrevet

Hadde søsknene til meg og sambo ;o)

Skrevet

Et vennepar og boren min og kona....

Skrevet

Barnets tanter og onkler

Veldig greit synes vi!

Skrevet

Alle fadderene vi har valgt er familie som alltid vil være tilstede i guttas liv:)

Skrevet

jeg skal ha to veninner, og typen skal ha 3 kompiser....... blir en ung og herlig fadder gjeng:) gleder oss til det!!!

Skrevet

4faddere har snuppa...

mine 2nærmeste venner og sambos nærmeste venner! :o)

Skrevet

Min storebror og eldste broren til mannen min er fadrar på guten vår.

Skrevet

et vennepar av mamma og pappa.. skal selv ha søstren min og samboern hennes til gutten min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...