Seriøst Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Og det er litt morsomt, for har ikke fått vite det av henne, men av hennes svigerinne som også er en av mine veninner. Og det var husj husj enda. Saken er den at jeg har ventet på at hun skal bli gravid av visse grunner, så jeg har spurt henne om når de skal ha neste mann, og da har jeg fått til svar at de prøver ikke enda, for vil vente litt til søvnmønsteret til han de allerede har er bedre og fordi de skal fikse på huset. Hehe, så hun har da altså løyet meg rett opp i ansiktet, noe som jeg egentlig ikke tar så tungt siden jeg forstår at det er mange som gjør dette, men finner det litt morsomt likevel. Selfølgelig er det kjempe gøy at hun er gravid igjen, men spørs om jeg ikke sier at hun ser så annerledes ut foreksempel, at hun er blek og rød i kinnene, også spør om hun er gravid bare for å se hva hun svarer. Uff, når jeg leser dette føler jeg meg nesten litt ond, men det er ikke på noen måte meningen det altså, bare litt gøy å se hvor langt hun går.. Og jada, jeg hadde nok helt sikkert gjort det samme som henne viss jeg en gang skulle få til å bli gravid igjen, men hadde nok ikke løyet på et direkte spørsmål.. Hva hadde dere gjort om dere prøvde å holde det skjult, men fikk et direkte spørsmål?
Lone35 =0) Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Glad i sjokolade jeg, ville jeg sagt og ledd det bort.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 hehe...sånne tinge er litt morsomt. jeg er veldig flink til å dra ting ut av folk, er bare å være veldig direkte hvis de ikke svarer ordentlig de 10 første gangene...;-) håper det blir en spire på deg også da, er sikkert koselig å ha en å gå gravid sammen med.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Hehe.. du er akkurat som meg du da dollypopp... Jeg er VELDIG flink til å hale ting ut av folk.. Ei venninne mener det er håpløst og holde noe sskjult for meg... Har ei venninne som jeg syns forandret seg veldig, var ekstremt sliten osv.. Så snakket jeg med hu på jobben, og sa til hu at du må jo ta og teste deg, du er garantert gravid.. Men det benektet hu.. Utpå kvelden fikk jeg sms av hu om at jeg hadde hatt rett, men at i den situasjonen hun var i var det best for henne og ta abort.. Så derfor ville hun egentlig ikke si noe.. Men i ettertid syns hun det var godt at jeg fant det ut.. Litt letter og snakke med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå