Northernlights Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 ................men det er vel ingen som vil komme.... sukk.....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hehe... litt kort varsel bare..... Står ikke på viljen da ;-) Du får ta deg en tur til oss i Oslo på mandag!
Reveenka Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Lokal tid? c",) Jeg ville gjerne ha tatt en tur, det hadde vært kjempeartig! Men si fra neste gang du er i Norge , så kan vi treffes på Gardermoen; jeg har kort reisevei dit! c",).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Ja vi kan ha treffet på Gardermoen vi:-)
Northernlights Skrevet 9. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2006 Viljen har de, men å gjøre det!! =) Får bli en annen gang,da. Jeg var på mini-mini-Dib treff da jeg var hjemme, jeg! Tilbragte faktisk en dag med Curlymor i Trondheim. Veldig koselig, var det =)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Ja, jeg så på "vitytes" at hun skulle treffe deg!
Northernlights Skrevet 10. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2006 Vi tråkka rundt i absolutt hele Trondheims by. Iallefall midtbyen =) Like trivelig IRL som online, hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå