Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Ammer først men da er han jo ikke sulten etterpå. Nesten alt kommer ut igjen, han sitter og koser seg og spytter maten ut. Ammer dere før dere gir mat? Han er 5 mnd. Kan han få smake litt brødmat eller skal de ikke ha det før en viss alder?
Mulle :) Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg gir flaske jeg da.. Men han får grøt først så mme etterpå
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jeg har ikke begynt med grøt til minsten, men kan fortelle hva jeg gjorde med storesøster: Grøt først og amming ca 1/2 - 1time etterpå. Hun ville ikke ha grøt dersom jeg ammet først. Gjør det i den rekkefølgen som passer best for deg og lillegutt. Litt kneipbrød er sikkert ikke farlig, men jeg ville nok ventet med grovt brød. Jeg introduserte brød ved 7mnd alder, men jenta mi ville ikke ha brød før hun var 10mnd, hun...
mammaen til G & A Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Dette med broed tror jeg maa bli opp til deg. Her ammer jeg og saa venter en time foer jeg gir groet. Og i begynnelsen saa kommer mesteparten av groeten ut igjen. De maa laere seg aa faa maten bakover i munnen og svelge... Saa det blir mye dytting av samme maten inn igjen i munnen til de blir litt flinkere til aa spise=) Lykke til og kos dere begge to.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Jeg ammer 1/2-1 time før jeg gir grøt, slik at jeg holder melkeproduksjonen oppe.Hvertfall til han spiser hele måltider.Hender faktisk innimellom at han vil ha pupp etterpå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå