Gå til innhold

angående Søknad Os

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i permisjon og har hatt en sommerjobb på 30 prosent. På os søknaden spør de om nåværend inntekt. Og det er at jeg er i permisjon , mottar os for barn nr. 1 og har fått lån fra lånekassen i August. Dettte blir omgjort til fødselstipend etter at mitt barn nr. 2 blir født. Trenger jeg å skriveat jeg har hatt en 3o prosent sommer jobb når de spør om min nåværende situasjon? Jeg sluttet turnusen min august 2006.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du fikk OS når du jobbbet i sommer, skulle du da ha meldt fra til trygdekontoret. Jeg vet ikke hvor mye du tjente, men hvis du tjente over 2500 utenom OS i mnd, skulle du fått mindre OS.

Nå skal du bare skrive opp hva du har i inntekt fra denne mnd, og framover. Du kan jo skrive en opplysning til dem om at du får lønn denne mnd som var fra august, men er ikke noe vitsi om det er under 2500kr tror jeg.

Skrevet

Du får ikke nødvendigvis redusert OS selv om du tjener over 2500 kr en måned. Jeg har gjort det, ga beskjed til Trygdekontoret, og fikk beskjed at siden det var et kortvarig vikariat 3 uker, så trengte jeg ikke å tenke på det. Skal heller si fra hvis jeg får mer jobbing senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...