Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei- fortalte til ei i ammehjelpen at jg holdt på å "verve"deg- hehe. Hun sa at jg kunne anonymisere noen mailer jg får å sende dg så ser du litt hva det går ut på. Send en mail til ammehjelpen og be dem videresende Blomman da- vil gjerne få kontakt med eg jeg altså

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Hadde egentlig tenkt å legge "prosjekt ammehjelpar" på is ei stund, skal begynne i deltidsjobb som vil kreve ein heil del av meg.

Men samtidig så hadde det vore kjekt å sjå kva det er ein "har å stri med" dersom ein er ammehjelpar. Viss det ser overkommeleg ut, kan eg jo alltids ta "eksamen" i det minste. Har vore inne og lest ein del på nettsidene, og det er jo veldig interessant dette.

Kva adresse skal eg sende mail til? Er det ei sånn "kontakt oss"-adresse på nettsida?

Skrevet

ja det det er det, og skriv at det er til mail meg så får jeg den. Du trenger jo ikke ta oppgaven nå - bare få et innblikk i hva vi driver med - og du kan melde deg inn som medlem uten å være ammehjelper ("tigge tigge..hehe)så støtter du ammehjelpen med det..

klemmer igjen

Skrevet

Oi, er jo TRE ulike adresser der jo! Skal eg

* ta kontakt med ammehjelper pga ammeproblem?

* gi tilbakemelding på nettsidene?

eller

* komme i kontakt med administrasjonen?

Vaaanskeleg dette :o)

Skrevet

Send til kontankt med ammehjelper pga av ammeproblem du - hun spm tarimot mailene vet hvem Blomman er... hører fra deg snart da!!

Skrevet

Ja, er på veg ut døra her no, men skal få sendt ein mail i morgon går eg ut ifrå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...