Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hei alle sammen. Det er sikkert flere enn meg som begynner å bli rimelig lei nå. Jeg har født før,men kan ikke huske at jeg var sååå lei. Dessuten har jeg fått så innmari vondt foran ved skambeinet, innsiden ved lysken og innsiden av lårene. Kjennes ut som om jeg er kjempe støl, og det er vanskelig å røre seg. Spesiellt ille er det å reise seg fra stol/seng, krysse beina og lignende. Er det noen andre som har følt det slik , og eventuellt vet hva det er. God helg alle sammen.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Det er nok mest sannsynlig bekkenløsning. + at ting og tang blir tøyd og gjort klart på slutten. Båndene som er ved lysken ,livmorsbåndene strekker seg veldig. Får å døyve smerten pass på at du alltid har samlede ben når du reiser deg opp fra ting,ut av bil osv. Lykke til:O) og god helg!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 BL ja, har hatt Bl ei stund nå, og i den siste tiden har jeg fått disse smertene jeg også, spesielt etter noen timer på jobb. Før har jeg vært mest plaget med smerter i bekken, rompe, rygg og bein. Jippi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå