Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Lillegut er 4 mnd. Om dagen har han byrja med å sove berre 40 minutt i gongen, og så er han vak i 1 time og da er han trøytt og vil sove igjen. Hadde ynskja at han sov litt lenger kvar dubb (før vart det iallefall 1 time), nokon som har erfaring med å prøve å halde sin baby vak lenger for å samle litt lenger søvn? Han blir vel berre sur og overtrøytt er eg redd, men kanskje det er verdt eit forsøk? Han er og meir vak om natta no, før åt han max 1 gong, men no er det både to og tre gonger. Kanskje han vil ha meir mat, på tide å byrje med graut kanskje...
Ranveig R Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Guten vår sov aldri meir enn 20 - 40min om gongen på dagtid før han var ca 7 mnd. Han trengte å sove meir (blei berre vel ein time til saman i løpet av dagen, sov 2-3 gongar) og var mykje trøtt og sutrete. Det hjelpte ikkje å halde han vaken lenger, og vi fekk han ikkje til å sove oftare. Ved ca 7 mnd løyste problemet seg sjølv, og plutseleg begynte han å sove 1,5 - 2t om føremiddagen og 1,5t om ettermiddagen. For oss hjelpte det altså ikkje å halde han vaken lenger. "Ekspertisen" seier at "søvn avler søvn", så skal ein tru på det er det luraste ein kan gjere å la ungen sove når han er trøtt, og la han sove så lenge han vil. Men det er mulig andre her inne har andre erfaringar på området. Det er meir vanleg enn uvanleg at ein baby våkan fleire gongar om natta når den er så liten som guten din. Guten får fekk pupp 3-4 gonger om natta til han var godt over 7 mnd. Innføring av fast føde v/6 mnd gjorde ingen forskjell. Regelen er vel at så sant han legg på seg bra og er fornøgd er det beste å utsetje fast føde til han er 6 mnd. Dette viss du ammar. Får han mme er det litt andre reglar.
snull Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Vi har det likens her i huset Og her blir det krise hvis hun blir overtrøtt...da sovner hun ALDRI!!! Mi er også 4 mnd og er også begynt å våkne oftere om natten...tror det er noe med alderen jeg...jeg tror mi snuppa er i en liten trassalder , men ho er så go så forde (telle noen gang til 10000 da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå