Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 er det 14 dager etter siste mens? Ja det hadde vi isåfall
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Det er ikke langt i fra, da vi hadde sex annen hver dag alle di 3 gangene jeg forsøkte og bli gravid, og vi har 3 jenter.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 vi hadde vel sex omtrent hver dag...så er ve stor sjanse for det ja... men vet ikke når jeg hadde EL.. men har lest at for å få jente bør man ha sex før EL..og med gutt bør man har sex den dagen EL er...
Dano Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 aner ikke hehe... gikk på p piller første gang jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Da vi lagde vesla vår var vi på bryllupsreise, så det gikk i ett kan du si...he-he
Ane4barn Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Hadde sex minst tre dager før EL :-)
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 hadde sex to dager før el. har hørt at "gutta" svømmer raskere enn "jentene" men dør fortere! så om du har lyst på jente, så skal du ha sex før el og ønsker du gutt skal du ha sex på el dagen og etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå