Gå til innhold

melde seg opp som 100% student?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 100% student dette semesteret, pappaen har fri frem til jul. Han ønsker så å ta resten av sin permisjon fordelt over noen dager i uka etter jul (Tidskonto). Men da må vel jeg fremdeles være student eller i jobb?

Jeg kommer til å jobbe noe etter jul, og har også tenkt til å melde meg opp i et fag. Vet imidlertid ikke om jeg da klarer eksamen. Hva skjer hvis jeg ikke gjør det? KommerTrygdentoret og tar tilbake pengene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...