sjettejuli Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 jeg er 100% student dette semesteret, pappaen har fri frem til jul. Han ønsker så å ta resten av sin permisjon fordelt over noen dager i uka etter jul (Tidskonto). Men da må vel jeg fremdeles være student eller i jobb? Jeg kommer til å jobbe noe etter jul, og har også tenkt til å melde meg opp i et fag. Vet imidlertid ikke om jeg da klarer eksamen. Hva skjer hvis jeg ikke gjør det? KommerTrygdentoret og tar tilbake pengene???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå