Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 jeg har bestemt meg for at nå er det nok i foholde. gubben er informert.. han nekter selfølgelig ,han villl ikke gi slipp på meg, han sier vi ska gå til familierådgivning osv, dette har jeg foreslått mange ganger før uten at han har villa. har gitt bekjed at nå er det no opptil flere ganger,hver gang sier han ,ja han ska forandre seg,han vet han har problemer osv, ber meg gi det en sjanse til osv.dette har jeg nå gjort i over 1 år,gitt det sjanse på sjanse uten noe hell.. vi har det ikke bra nå,ergo da har ikke ungene det bra heller.. mye av probleme er at far og eldste sønn ikke kommer overens .noe far skjønner,han har angret på hvordan han har oppført seg overfor han,men dette har å sagt før. han sier han vill ha hjelp til ¨å klare å oppføre seg normalt, dette har jeg å tilbudt meg hele veien. jeg har strekt ut hele handen for han å få en svart rygg tilbake,,han har ikke vist noe intresse for noe... han har altså ikke villa ha hørt på meg tiliere.. men N^Å når jeg virkelig har fått nok., det har gått for langt mener jeg,sier han at vi m¨å prøve ,jobbe hardt for å få dette til ¨å fungere... men hvorfor skal han komme med nå med slike forslag når jeg har sagt det mange ganger før.. jeg har mistet følelsene mine for han,er gla i han. men elsker han ikke, men nå føler jeg med råtten som ikke er villig til å bli her å gi rådgiver en sjanse osv ....men æ har gjort mye for at det ska bli bra.men han har bare tatt meg for gitt hele veien.. jeg føler at ok kansje vi ska prøve rådgiver men ikke mens vi bor under samme tak, det blir for hevvy..og at han trenger hjelp iforhold til gutten er sone klart,den hjelpen må han ha selv om vi ikke bor sammens også... er jeg såå ego som han sier når jeg har fått nok..?? det ska sies at jeg VIRKELIG har prøvd.ikke bare ei uke men hele det siste året her har virkelig vært en prøve.jeg har aldri før følt meg så ensom i et forhold som jeg har gjort den siste tide...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 hva hadde dere trodd og gjort ???
Harepus Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde gått ut av forholdet.... tydligvis har du gitt mange sjanser og det er heller ikke bra for barn å være i iet forhold der foreldrene ikke har det bra.. Men det er hva jeg mener da.. uansett lykke til
trillemamma Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Det kan være sunt for dere begge å få litt avstand fra hverandre, om enn bare for en liten periode. Også begynner dere i familierådgivning. Ser ut til at han har åpnet øynene denne gangen. Gi det en sjanse,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå