TanteAnja Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Kan noen hjelpe med det? Skal bli Tante (!) og har lyst å lage noe fint. Men jeg er ikke så flink enda. Så er det noen som har oppskrifter på enkle ting? Sånn som gensere eller luer og sånnt å dele ? (Jada, eg har spurt på garnbutikken. men damen kommer bare med oppskrifter som er omtrent like lange og innvikla som et middels statsbusjett!)
tasah Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Nå vet ikke jeg hva du mener med enkel strikk, men på www.garnstudio.no har de mange søte oppskrifter, der kan du studere de i fred og se hvilken som passer til deg
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Har du en mail adresse så kan jeg sende deg det jeg har, min er : [email protected]
Engellen Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Hva med å strikke et deilig babyteppe da? Det er jo enkelt, samtidig som du kan gjøre litt mer utav det ved å ha flere farger, feks... Jeg fikk et sånt glimrende tips til et babyteppe da søsteren min fødte i fjor vår. Da fikk ho et teppe som var strikket helt enkelt. Det var med fire forskjellige farger, strikket i striper. To omganger med hver farge, da får du alle endene på tråden i samme ende. Til slutt ble alle endene knyttet sammen, istedenfor å feste hver og en av dem. Teppet ble skikkelig fint syntes jeg, og måtte rett og slett bare strikke et til datteren vår da ho ble født i fjor sommer. Ellers har jeg helt sikkert oppskrifter på enkle plagg også, hvis du synes det høres kjedelig ut, eller at du ikke vil lage teppe. Ta gjerne kontakt med meg på mail. Min adresse er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå