Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Her i Oslo er det kaldt på morgenen da jeg skal levere i barnehagen. Men midt på dagen kan det bli 20 grader. Er litt usikker på om jeg skal begynne med strømpebukse igjen snart?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Er de så mye ute så tidlig på dagen da? Blir fort varmt. Har ikke tenkt å begynne enda.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 her er det13 grader og surt, så ja til strbukse
Bruble Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 her er det og kaldt om morningen og varmere etterhvert. jeg tat på jenta mi strømpebukse(litt fordi hun ikke går og at hun sitter en del på bakken). De ansatte tar av strømpebuksa hvis de synes det blir for varmt med den.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Her jeg bor kan det bli forholdsvis varmt (på gradestokken) i løpet av dagen, men blåser mye så vi kjører på med strømpebukse. Tenker som så at det er lettere å ta av noe enn å ta det på, hehe. Så blir det for varmt med to lag innendørs så tar vi bare av buksa så løper hun i strømpisen. Så lenge hun ikke virker svett/for varm så syns jeg det er greit.
* mammaen til Bella * Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Vi har på strømpebukse når vi går til barnehagen, det er jo veldig surt tidlig på dagen da! Men de voksne i barnehagen tar den av før de går ut dersom det er varmt Hvis det er kaldt når dere drar til barnehagen er det jo bare å ta på strømpisen og heller be de i barnehagen om å ta den av hvis de syns det er nødvendig
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Vi hadde på strømpebukse for første gang i går.. For det er fryktelig surt ute... Bruker bare bomulls strømpebukse, også går vi over til ull når gradestokken begynner å krype litt nedover...
sprængpupp Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 ja har tatt i bruk det ja .. surt ute no ...
Gjest Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 nei, her har vi ikke begynt med strømpebukse enda. poden er heller ikk ute tidlig på morran når det er kaldt! vi venter litt med å begynne..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Tar også på om morgenen, og tar av buksa når vi kommer ut, og hun løper rundt i strømpis og tøfler inne...De tar den av om de synes det blir for varmt når de går ut..
Aga:-) Skrevet 11. september 2006 #13 Skrevet 11. september 2006 Har ikke begynt, men det har hendt at jeg har tatt på ham fôret bukse om morgenen.
**synne** Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 har brukt strømpebukse et par uker allerede, men så har vi ingen oppvarming i huset enda, og gulvene kan bli ganske kalde. Har ikke vært problemer enda med at det blir for varmt..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #16 Skrevet 11. september 2006 Nei ærlig talt.. Det er altfor tidlig. hva når vinteren kommer og de virkelig trenger dem ?
goldie Skrevet 11. september 2006 #17 Skrevet 11. september 2006 Nå må du huske på at det er litt forskjellige temperaturer rundt om i landet. Enkelte steder har det vært nede i 8-9 grader for eksempel. Og når dem sitter stille i sportsvogn blir de jo fortere kalde:-)
Monstermamma Skrevet 11. september 2006 #18 Skrevet 11. september 2006 Ja, har 10 grader som grense jeg, og det gjelder både hun på 5 og hun på 14 mnd! Så får heller bhg ta av hvis det blir varmt utover dagen!
Gjest Skrevet 11. september 2006 #19 Skrevet 11. september 2006 nei,men det ligger en i sekken i tilfelle dagmamman trenger den:)
Twig Skrevet 12. september 2006 #20 Skrevet 12. september 2006 J, såvidt.. kommer an på tempen ute.. er det fint vær som nå, trenger vi ikke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå