Gå til innhold

mamma over 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen mamma'er her over 34. Er selv 37 og mamma for første gang. Det virker ikke som det er for mange av oss! Synes selv det høres gammelt ut å være 37, men føler meg ikke gammel, og har ikke vært klar for det før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 34,og fikk 1 barnet mitt for 10 år siden

Du er ikke gammel når du er 37!!Det er vanligere å vente med barn i disse dager-så du er ikke en sjeldenhet for å si det sånn:)

Synes det er alt for mange som blir mødre for tidlig.18-19 åringer-herregud.Bruk prevensjon jenter!!Gjør ferdig skolen først i alle fall!

Skrevet

Lurte bare...Virker ikke som det er så mange "eldre" mødre her, og inndeling for mødre her har øvre grense på 34....Trodde selv at jeg ikke skulle bli mamma. Lysten dukket ikke opp før nå, og det tok litt tid å overbevise pappa'n (samboere i 10 år). Så vi forhastet oss ikke, kan du si.Hadde vi visst hva vi vet nå, hadde vi nok startet litt tidligere! (iallefall 5 år - kjekt å ha levd litt for seg selv noen år også)

Skrevet

Hei jeg er en mamma på 33 år,har 4 nydelige gutter på 11,5 og twins på 1 år og 8 mnd.Gravid igjen(forhåpentlig det siste)Barn er en stor glede i livet og jeg koser meg.Gruer meg litt til å gå gravid igjen men får håpe på det beste.Bra med en side for oss i denne alderen også.Det er alltid greit å ha noen å dele erfaringer med..

Skrevet

Gratulerer så mye med ny graviditet!!!! Jøss, det 5. barnet på vei, det var ikke verst! Og her diskuterer vi om vi skal få vårt 2ndre.

Skrevet

Jeg er 29 år og ble mor for 1 gang da jeg var just fylt 19år.Det er stor forskjell på 18-19 åringer altså.Ble litt provosert av det du skrev 3barns-mamma:)

Jeg var tidlig "voksen" og fikk to barn til før jeg var fylt 24 og det har vært helt topp for meg,skole planene ble lagt på hylla men tok opp studier i fjor og satser nå kanskje på fagbrev.

Noen velger å få barn tidlig og andre senere,sånn er det og ikk noe galt i det:)

Skrevet

Det er en egen side som heter 35+ og er for de over 35 år. Hvis du ser nest nederst der alle debattene står til venstre.

Skrevet

Ja takk, den har jeg ikke sett før...hmm, virker som den er for de som prøver å bli gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...