fiamaria Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Hva slags leker, bøker osv....? Holder på og skrive ønskeliste, men kommer ikke på noe.
La Perla Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Hm, det ar jeg ikke tenkt på ennå. Vi ønsker oss vel .... Noen klaer. Ski? (morfaren er skigal, og sørger for at alle barnebarn har adekvat skiutstyr til enhver tid). Akebrett Koppestell Lekekjøkken Bøker om Bø og Bä, "Den lille muldvarpen som ville viute hvem som hadde bäsjet på hodet hans" (hadde den til storesøsteren, men har mistet den), Ludde-bøker, Karsetn og Petra-bøker, en fin sangbok. Brio togsett Duplo Tegnesaker Modellerkitt Leke-verktøy ...Kommer ikke på mer nå, men vi og han blir nok glade for det meste, tror jeg.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 malesaker, klær, superundertøy, bøker (vet ikke helt hvilke ennå), cd'er
Snubi Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 - duplo - modelér-leire - klær - bøker .....er det jeg kommer på nå.
Leola Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Duplo lego: brannstasjon, tilbehør til togbanen, politistasjon Den sorte dame Solan og Ludvik ull undertøy Ulvang sokker Bøker: kaptein sabeltann, postmann pat, bøker med tall og bokstaver(sånn peke/lærebok) Langrenn Ski Ski bukse Modell leire Kaptein sabeltann figurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå