Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Dere som bor i Bergen, hva har dere i sportsvognen nå?? Jeg bruker bare teppe og vogntrekket foreløpig, for temperaturen varierer jo fra dag til dag, men kanskje på tide å finne fram lammeullsposen snart?? Det er jo kjølig ute, og vogna vår er ikke særlig tett da den er kjøpt brukt :-S
Silverpilen Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Her går det i skinn og dundyne evt. ullteppe de siste dagene. Det veksler jo sånn fra rått til blåst at man kunne blitt forvirret av mindre.... Skal kjøpe vinterpose til poden nå, men lurer på om dunpose kan bli litt fuktig i regnværet i motsetning til ullpose- har du noen erfaringer?
Gjest Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 I sportsvogna har jeg en fleecepose som er god og varm. Skal bruke den frem til det blir så kaldt at jeg skal bruke lammeskinnsposen. I dypvogna har jeg skinnunderlag og et fleecepledd.
Gjest Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Har tatt frem dunposen til ha å i dypvognen jeg Blir det for varmt løfter jeg litt på dundyna Er så ekkel kald vind ute nå :/
Ranveig R Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Vi har ein "snøggelbøggel" i vogna. Har som regel berre underdelen i, festar på overdelen av posen viss det blåser ein del. Kjem vel snart til å bytte til den vindtette posen, men lar vinterdyna ligge ei stund til.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 har en termopose...skiftet i dag fra dyne
mai mammaen til to Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 vi har den siste uken brukt lammeskinn å ligge på, og dynen over...hun er 4 mnd og har akkurat begynt å bruke sporstvogn... hun har som oftest på seg en liten jakke sånn at hun er god og varm på armene og..vil ikke ha de under dynen så lenge hun er våken.. jeg har kjøpt en sovepose som er både vindtett og vanntett..og som er god og varm...syns det blir for varmt å bruke den nå..
Mulle :) Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Teppe i bunn og dyne over.. Skal kjøpe pose no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå