Gå til innhold

Hva har bergensere i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bor i Bergen, hva har dere i sportsvognen nå?? Jeg bruker bare teppe og vogntrekket foreløpig, for temperaturen varierer jo fra dag til dag, men kanskje på tide å finne fram lammeullsposen snart?? Det er jo kjølig ute, og vogna vår er ikke særlig tett da den er kjøpt brukt :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det i skinn og dundyne evt. ullteppe de siste dagene. Det veksler jo sånn fra rått til blåst at man kunne blitt forvirret av mindre.... Skal kjøpe vinterpose til poden nå, men lurer på om dunpose kan bli litt fuktig i regnværet i motsetning til ullpose- har du noen erfaringer?

Skrevet

I sportsvogna har jeg en fleecepose som er god og varm. Skal bruke den frem til det blir så kaldt at jeg skal bruke lammeskinnsposen. I dypvogna har jeg skinnunderlag og et fleecepledd.

Skrevet

Har tatt frem dunposen til ha å i dypvognen jeg :)

Blir det for varmt løfter jeg litt på dundyna :)

Er så ekkel kald vind ute nå :/

Skrevet

Vi har ein "snøggelbøggel" i vogna. Har som regel berre underdelen i, festar på overdelen av posen viss det blåser ein del.

Kjem vel snart til å bytte til den vindtette posen, men lar vinterdyna ligge ei stund til.

Skrevet

har en termopose...skiftet i dag fra dyne

Skrevet

vi har den siste uken brukt lammeskinn å ligge på, og dynen over...hun er 4 mnd og har akkurat begynt å bruke sporstvogn... hun har som oftest på seg en liten jakke sånn at hun er god og varm på armene og..vil ikke ha de under dynen så lenge hun er våken..;)

jeg har kjøpt en sovepose som er både vindtett og vanntett..og som er god og varm...syns det blir for varmt å bruke den nå..

Skrevet

Teppe i bunn og dyne over..

Skal kjøpe pose no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...