Gå til innhold

Lammeskinn under voksiposen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lammeskinn i sportsvogna og tenker å finne fram voksiposen snart...Bruker dere lammeskinnet under da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det blir jo smør på flesk.

Skrevet

Jepp,vi bruker det om vinteren.

Men vi bor i nord,hvor det fort kan bli både 10 og 15 minus..

Hvis du har et sånt lammeskinn fra Nøstebarn,så er jo det varmeregulerende,så babyen holder seg varm,men ikke for varm med det.

Syns det er lunt og godt å ha som underlag i vogna.

Skrevet

Vi bruker lammeskinn under voksiposen:) Hun er aldri for varm! Kjempe godt å ha i vogna om vinteren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...