Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Har lammeskinn i sportsvogna og tenker å finne fram voksiposen snart...Bruker dere lammeskinnet under da?
esmase Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Jepp,vi bruker det om vinteren. Men vi bor i nord,hvor det fort kan bli både 10 og 15 minus.. Hvis du har et sånt lammeskinn fra Nøstebarn,så er jo det varmeregulerende,så babyen holder seg varm,men ikke for varm med det. Syns det er lunt og godt å ha som underlag i vogna.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Vi bruker lammeskinn under voksiposen:) Hun er aldri for varm! Kjempe godt å ha i vogna om vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå