Gå til innhold

Angelica blir mest sansynlig vårt navn. Hva med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært oppe før, men jeg må se om det er noen andre navn som jeg liker... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her blir det mest sannsynlig Mia.

Skrevet

Om det er ei tulle her inne i magen min så blir det Carina Isabel/Isabelle.( Er ikke helt sikker på hvilken stavemåte ennå.) Med IsabelIsabelle som tiltalsnavn.

Skrevet

her blir det Maria Linnea

Skrevet

vi blir ikk eenige, men har enda god tid. Mannen vil ha Amalie, men jeg vil ha Isabell, Michelle eller Alexsandra ;o))))

Noen tips til oss?????

Skrevet

jeg liker chantell,HVIS d blir en jente,men d liker ikke gubben. SUKK!!

Skrevet

vi får gutt.. og jeg liker mathias;) Men sambon har ikke så lyst på dette.. han er mer klar for adrian ;)

Skrevet

hei hei

her blir det nathalie hvis det er ei jente:) guttenavn har jeg ikke klart å komme på enda.. hehe

Skrevet

Disse jentenavnene synes jeg er fine:

Amelia, Ada, Emine, Evelina, Emmelina, Emmeline

Jeg vet ikke om vi får gutt eller jente, er bare 12+3, men jeg har en skikkelig følelse for jente så jeg klarer ikke tenke på annet enn jentenavn. :)

Skrevet

Hei.. Hadde en kjempe følelse av at det ble jente, begge 2.. så hadde navnet Emilie klart.. men neida... Det er Tony som kommer... hehe...

Skrevet

Hehe, ja, det er jo så og si 50/50 da.... :)) Jeg får vel tenke på noen guttenavn etterhvert også. :)

Skrevet

Hadde vi ventet jente skulle ho hete May-Angelica (May pga. at meg og mamma har det i navnet). Så jeg elsker det navnet dere har valgt jeg :o) Ellers er jeg glad i Michelle, Lea, Cassandra, Ariel og Adele.

Skrevet

Christel, Siren eller Tanja om jente

Isak, Sander eller Simen om det blir gutt

Ultralyd trodde det var jente, og jeg tror det er jente, men navnet blir vel ikke fast bestemt før vi ser ungen.

Forrige gang hadde man 2 navn klart, men ble ikke noen av de... Ikke i nærheten en gang hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...