Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Ser at du er her til alle tider av døgnet. Blir litt trist på dine vegne, har du ingen venner, familie?? Trøsteklem til deg. *tåre i øyekroken*
Gjest Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Er det noe å grine over da??? Er ikke vi bra nok?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Vi??? Ikke vet jeg. Dr.Y er den jeg bekymrer meg for.....
Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ja, VI!!!!! Du vet hva man sier... Kun 5% av det man bekymrer seg for finnes det kanskje en liten grunn for å bekymre seg for... Jeg tror du vil få det bedre om du slutter å bekymre deg så mye! ;-) Bare et vennlig råd ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 du wildchild sier du ikke krangler først, men dette inlegget var jo ikke til deg da, så det var nok du som la opp til denne.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Sånn.. da kan jeg ta meg en snartur innom dib jeg også.. såså Hi. Tørk tårene no:-) Er bare innom når jeg får tid, også når jeg er på arbeid... men takk for at du bryr deg! blir helt rørt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå