Luca Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Ser du lurer på skjeft i et innlegg, og blir frarådet det. Må bare si det jeg også; det er farlig å bruke skjerf på småtasser, fordi de kan henge seg opp og kveles. Det finnes halser med bomull innside, siden snuppa di ikke kan ha ull inntil kroppen. JOHA(tror jeg det var) har halser i ull m/bomull innside, så sjekk ut det.
WP-TLogPeanut Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Ja,var ei til som skrev det sjø,det var jo selvfølgelig helt logisk egentlig... Skal sjekke ut det ja,takk skal du ha!
Luca Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Mye som er logisk egentlig, men som man ikke tenker helt over. Lurte også på dette da storesøster var baby, men skjønte jo at det måtte hals til:-) Så kult når dere trøndere skriver sjø, for mamsen min(som er trønder) skriver det i sms`er og brev til meg...koselig:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Ja,det er sant Bra man har noen mer erfarne å lære av.. Hehe,typisk trønderting det der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå