Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Når kommer de?????????? Hva spiser deres tannløse? Min spiser 2xgrøt, middagsglass, fruktmos og litt skive +pupp. Baler litt med klumper og skiver. Men nå føler jeg at vi for alvor må begynne å øve med skive til han begynner i barnehagen i november. Der må de ha med seg niste, da hadde det vært fint om han i alle fall et måltid der bare kunne spist brødmat...
housewife Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 det er flere som ikke får tenner før ved 1-års alder, leste et sted at tenner kommer når de er klare for det! Jenta mi fikk sin første tann da hun var 9,5 md. Etter et par netter med mer sutring enn vanlig var den der! Nå 2 uker senere venter vi fortsatt på tann nr 2. Jeg har begynt å gi henne brødbiter, og hun plukker de opp og smatter de i seg, (tviler på at hun bruker den ene tanna noe særlig ennå, he he). Tygger med gommene. Klumper i middagsglasset vil hun ikke ha. Prøv med små brødbiter og se om han vil ha
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Knøttet er også 9,5 måneder og her har heller ingen tenner dukket opp. Spiser grøt til formiddagsmat og til kvelds. Til middag er det middagsglass og fruktmos. Til frokost og før legging er det mm. Får i tillegg noen mm-måltid innimellom på dagtid. Middag med klumper i går ikke ennå. Noen får ikke tenner før de er 1,5 år, men de skal jo ha tennene så lenge at det ikke gjør noe om de kommer litt sent ) Kjenner mange mødre som har blitt bitt og så lenge hun ikke har tenner er det jo ingen fare for det )
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 datteren min fikk sein første tann da hun var 1år! Hun ble fullammet omtrent da...nektet å spise mat Lillegutt spiser litt brød uten tenner han da...ikke så mye enda siden vi akkurat har begynt å smake men de skal vel greie det? Hørte forresten(vet ikke om det er noe i det men) at tennene blir sterkere jo senere de får de
"min villemo" Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 d e veldig behagelig for gommene å få noe å tygge på selv om babyen ikke har fått tenner )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå