Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Lurer litt på det jeg...
2 barns-mor :-) Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 opptil de er ca 1 år (minst 1 grøt måltid om dagen). jenta mi er 10 mnd og spiser brødskive om morgenen og grøt til kvelds..
Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2006 Så da bare slutter vi med grøt rundt et år da?? Hm hva skal jeg da servere?? Håper han blir mer glad i brød etterhvert. Det blir hardt for poden, både slutte med pupp og grøt ved et års alder...
2 barns-mor :-) Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Jeg kommer nå til å fortsette med grøt fordi jeg også altså! De får det jern opptaket de skal ha med grøten sa helsesøster til meg. Så finnes det også grøt for 1 år og litt oppover oså tror jeg... Litt grovere mer mettenge grøt..
Supermamm Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Ja, man kan vel lage en litt mer "vanlig" grøt for litt større barn. Er jo ikke noe bedre enn om han har et variert kosthold med både brødmat og grøt: )
Ranveig R Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Eg trur eg vil la guten vår ete graut inntil eg er sikker på at han klarar å ete seg mett på skjeve. Eller til han ikkje vil ha graut meir. Har byta ut grauten til frukost med skjeve, så no får han graut berre til kvelds. Det er då det er viktigast for meg at han blir heilt mett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå