Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her siden det er så dødt på dagmamma siden.Er det noen som har lyst til eller kjenner noen som vil være dagmamma, deltid?

Noen erfarne, barnekjære mennesker i Bergen Vest som kan være dagmamma for prinsen min på 9 mnd, fra 01.10-05?Ca 3 dager i uken fra 9-15/11-17?Vi bor i Kjøkkelvik..fordel om du bor strekningen kjøkkelvik-olsvik-Loddefjord.

Han er en sosial liten tass, som elsker andre barn.Men er liten ennå, så trenger mye nærhet.Blir fort trett, så må ha 1-2 lurer i løpet av tiden han er hos deg.

Krever referanser, og at du ikke har mange andre barn å ta vare på. Kanske det er noen som skal være hjemme et ekstra år, og vil ha en lekekamerat til sin egen småtass?

Kan også være aktuelt med bytte av barnepass tjenester siden jeg jobber annenhver uke bare.

Håper på respons.

Kan nåes på [email protected]

lurengren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"dytter"

Ingen barnekjære mennesker med husrom, hjerterom og et par ledige armer til min lille keiser?

Skrevet

skulle gjerne vært dagmamma for han jeg..men begynner ikke som dagmamma før januar..siden jeg går deltidskole nå.....blir lett litt mye da...

Skrevet

ja, det forstår jeg.Blir litt lenge til da, siden jeg begynner å jobbe litt fra 10.oktber..og 70 % natt fra 11.november.

Skrevet

jeg bor heller ikke på rett strekning...bor på gyldenpris jeg...

hvor mange time rhver dag og hvilke dager i uken?

Skrevet

er kun opptatt trsdag og torsdager.... ellers er jeg hjemme...

Skrevet

Kan tilpasse dagene litt..legger litt opp selv hvordan jeg fordeler timene mine på jobben.

6-7 timer pr dag.

Men Gyldenpris er i feil retning da..i utgangspunktet. Bor du i nærheten av broen?Hvor gammel er gutten din?

Skrevet

vet ike hvorfor jeg ble anonym på det innlegget over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...