Gå til innhold

Rettsavhør! *ler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at jeg igjen er blitt "anmeldt" her... Det er ganske komisk..

Hva er det dere anmelder meg for?

Jeg tror dere må lære dere å lese litt bedre, for jeg har ikke drevet med hets av noen. Jeg har ikke slengt dritt om jeg ikke har fått servert noe først!

Så kan dere vise meg et eneste innlegg der jeg hetser en person....

Hva dere bedriver med er akkurat det samme som meg... Enkelte her er mye større i kjeften en meg og allikavel reagerer dere ikke et sekund på denne personen.. Så jeg lurer hva er det som ligger bak...

Jeg tror dere alle sammen er forelsket i Yppert! Men slapp av han har nok til alle ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for de fine ordene wildchild:-) klem og kos....

Skrevet

Jeg bare sier det som det er. ;-) Kos og klem til deg også..

Skrevet

Takk det har jeg funnet ut at du gjør:-) Litt kjedelig at det finnes så mange her inne som forbander seg over oss... jeg synes du gir veldig bra svar og jeg har til og med fått skryt!! Har ikke tenkt å gi meg ennå... håper du har en fin helg.. heftige kyss sendes no:-)

Skrevet

Jeg tror det er bare ett knippe mennesker her inne som ikke liker oss.. Jeg tror det er de som logger seg stadig inn med forskjellige nick og anonym og later som de er en hel arme mot oss... Blir itte lurt nei!! ;-)

Det er ikke noe problem å finne ut... Tracert f.eks... Trenger bare ferdigheter og rette programvaren. ;-D

Helgen blir veldig spennende...mye på planen ;-)

mmmmmm.....heftige kyss sendes tilbake...*smask*

Skrevet

Oj... håper du klarer å spore opp meg også da:-) husk å ring først da eller send meg en mail...... må bryte ut nå... ungene vil at jeg skal se film:-) glad i deg wildchild... frekke kyss i retur:-)

Skrevet

Hehe....du får gå å se film med ungene dine.

Deg har jeg sporet opp for leeenge siden ;-)

Glad i deg også....*smask*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...