Gå til innhold

4 mnd...er det den første trassalder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover ikke om natten, sover ikke om dagen, vil ikke spise, vil absolutt INGENTING!!!!! Jeg blir snart gal......

Bare et hjertesukk .......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp tror nesten det:-)

min på 4 mnd er akkurat sånn han og.:-(

Blir sprø,. sover bare 10-15 minutter i slengen etter å ha kavet og kavet i MINST en halvtime- en time først, og han er sååååååå trøtt,

så surver han resten av dagen..

-Spiser bare bittelitt og så skriker han. og vil da ha mat hvert 45 minutt.

Skrevet

Det er så godt å høre at vi ikke er alene...det hjelper faktisk på :)

Hun kaver no VOLDSOMT før hun finner søvnen,armer og ben i alle retninger, hodet virre fra side til side og hun gråter og gråter....og jeg trøster og trøster....når mannen kommer hjem fra jobb må han jo trøste både meg og snuppa - er helt utkjørt begge to. Inatt sov vi 2 timer!!!!!!!!!!

Hun ligger som en makk ved puppen og ingenverdensting er gøy lengre virker det som.....

Huff...jaja, ingen dager er heldigvis lik, så jeg håper på en bedre dag imorgen :)

Skrevet

ja man kam bli sprø innimellom,

Og når 2 åringen vekker han med VIJLE hver gang han har sovnet endelig og da så...GRrrrrrrrrrrrr....

Typisk at hun har den værste trassperioden akkurat på jobbehelgen til gubben, sånn at jeg må ha begge alene heeeeeeeeeele helgen...

Skrevet

Han her sover *bank i bordet* om natta, men på dagtid sover han bare korte dupper. Maks et kvarter.

Utover dagen blir han sliten og trøtt, og ingen ting er bra nok. Kanskje med unntak av å bli båret rundt. Mye sutring er det også.

Selv om jeg ikke er glad for at andre også har det sånn, er det jo litt trøst i at dette tydeligvis er vanlig...

Skrevet

tulla vår har begynt å slenge seg bak...hun fikk ikke tak i isen min og ble så sinna hehe...hylte og slengte seg..syntes de får tidlig tempramang:) Hun har også de siste dagene begynt å reise seg opp når hun ligger i fanget...drikke melk...reise seg opp, drikke melk, reise seg opp. Blir sinna når hun skjønner at det er soving på gang hehe søtt samtidig!

Skrevet

Sier kunn en ting! Har du tenkt på tenner????? da kan det ofte bli slik! og er vel tiden for det. begynne og klø litt osv.

Skrevet

Masse rot her også. 4mnd. Småspising, klaging, protester og sutring. Huff, tar meg selv i å bli irritert på junior, og får dårlig samvittighet for det etterpå.

Har vært masse rot på natta i 2 uker, men i natt sov han faktisk bra. Krysser fingre for at det skal fortsette!!!

Skrevet

Ja, har tenkt tanken på tenner...,men jeg kan hverken se eller kjenne noen i gommene hennes. Det kan vel kanskje begynne å klø ei stund før de titter frem da !

Inatt har hun faktisk sove greit,og jeg kjenner at det var utrolig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...