Vero76 - 30.11.05 Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Long time no see! Har ikkje sett nicket ditt på all di tid (har ikkje vore her så mykje i det siste, er ute i arbeidslivet igjen, så kveldane går med til å førebu morgondagens undervisning). Kjekt å "sjå" deg igjen:)!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2006 ...all DEN tid, så klart...
Luca Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Så hyggelig å være savnet da:-) Kom hjem for en ukes tid siden fra 2 uker i Tyrkia, og vært litt opptatt etter det...så har ikke vært her så mye nei. Men klarer ikke helt å holde meg unna da. Det har skjedd så mye på skravlesiden den siste uka her, så har lest litt der inne...hehe, skikkelig underholdning det:-) Håper du trives med å ha begynnt å jobbe igjen da, det er vel litt av en overgang tenker jeg...
*ulvemor* Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 jeg har også sett etter nicket ditt, selv om jeg har vært her lite selv i det siste Koselig å "se" deg tilbake da
Luca Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Tusen takk, hyggelig:-) Fått litt pes her et par ganger, så veldig hyggelig med slike koselige hilsner da vettu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå