Gjest Skrevet 8. september 2006 #1 Skrevet 8. september 2006 Noen som har fine klistremerker eller annen dekor på barnerommet? Hva kan jeg søke på på nettet for å finne dette? Finner bare utenlandske sider...wallies, wallstickers,hva heter det på norsk da?
Luca Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Det er veldig hot i Danmark tror jeg, for mener jeg har sett på flere danske nettsider at de har det. Hva heter det på norsk da, veggdekor kanskje? Kan ikke si jeg har sett det på norske sider...
Gjest Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 Søkte på veggdekor, kom bare opp forskjellig tapet og malemetoder... Leter litt nå, skal finne! Skal pusse opp barnerommet, og vil gøre det litt spesiellt
Mamma til tre Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Eg kjøpte mine fra nettbutikk i Danmark, men hugser ikkje kass butikk... har blomster og blomsteralver på jentene sitt rom, og har også små ballerinaer som eg håperå finne ein plass til.. Norsk side med litt wallies: http://www.barnerommet.no/make_over/index.htm
Gjest Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Ble de dyre da? Kikket på innreda (sverige), og wallies som jeg fant på salg til 60 kr ca, ble tilslutt 400 kr. Moms og toll og frakt og alt mulig møkk... Spørst om jeg bare må male selv...
Mamma til tre Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Hugser ikkje kor dyrt det blei, er nokre år sidan eg kjøpte dei... Men det blir jo sikkert like fint å male sjølv
Mamma'n til Elias Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jeg bestilte nettopp noen i USA på borderstore.com. Gikk en uke så kom de i posten. Disse er ikke så store som de på barnerommet.no, men billigere. Betalte 32dollar for 30stk Ole Brum (Wall Stickers heter de på engelsk/amerikansk) inkl frakt. ca 200 kr. Er kjempe fornøyd med mine:) Kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå